جدیدترین مقالات روز دنیا در زمینه سئو و طراحی سایت

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

بهترین کامپیوتر های اپل در سالی که گذشت!

خریدن یک مک بوک به آسونی خرید یک آیفون نیست. درباره یک گوشی خریدار بیشتر نگران قیمت، رنگ و ظرفیته اما زمان خرید یک کامپیوتر معیارهای زیادی مثل قابل حمل بودن، قدرت، سرعت، حافظه، اندازه صفحه نمایش، پیکسل ها، قابلیت ارتقا و بقیه فاکتورها باید در نظر گرفته بشه.

پس بنابراین اگه تصمیم دارید کامپیوترتون رو از کمپانی اپل بخرید بهتره راجع به مک ها بیشتر بدونید. اگه تصمیم گرفتید یک دسکتاپ تهیه کنید بهتره مک مینی، آی مک و مک پرو رو بخرید. اما اگه قابل حمل بودن براتون اهمیت داره بهتره مک بوک ایر، مک بوک و مک بوگ پرو بخرید. درباره انتخاب بین این کامپیوترها معیارهای زیادی رو باید در نظر بگیرید تا به انتخاب مورد نظرتون برسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

خرید کیف از سایت های ترکیه

خرید کیف از سایت های ترکیه

خرید کیف زنانه از ترکیه آنلاین :خرید اینترنتی کیف از سایت های ترکیه ای برند،مستقیم و ارسال به ایران سریع و مطمعن و تحویل درب منزل.خرید کیف های برند از سایتهای ترکیه را آنلاین با ما تجربه کنید.

خرید کیف زنانه از سایت های ترکیه

یکی از دغدغه های اصلی خانم ها انتخاب اکسسوری، کیف، کفش و لباس است، آن ها وسواس زیادی در انتخاب خود به خرج می دهند و برای یک انتخاب ممکن است مدت زمان زیادی را به گشت و گذار در بازار بپردازند و اما کالایی که دوست دارند را پیدا کنند.در این وضعیت ما روشی به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که با استفاده از آن می توانید با رضایت حداکثری با کیفیت ترین کیف های زنانه را از فروشگاه های معتبر اینترنتی کشور ترکیه تهیه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰