جدیدترین مقالات روز دنیا در زمینه سئو و طراحی سایت

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

لپ‌تاپ ۲ در ۱ لنوو یوگا C940

اگر همیشه به این خاطر سراغ گوشی می‌روید که بازکردن و استفاده از آن راحت‌تر از لپ‌تاپ است، شاید لپ‌تاپ جدید لنوو به نام یوگا C940 این عادت شما را تغییر دهد. پرچمدار ۱۴ اینچی ۲ در ۱ این شرکت یکی از معدود محصولات پروژه آتنا اینتل است که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی شده و می‌خواهد عملکرد لپ‌تاپ‌ها شبیه به گوشی هوشمند شود.

C940 به گونه‌ای طراحی شده که فورا از حالت خواب خارج شود و حسگر اثرانگشت آن در یک ثانیه عمل می‌کند. علاوه بر اینها وای‌فای به سرعت متصل می‌شود و نمایشگر UHD با روشنایی ۵۰۰ نیت باعث می‌شود که بازتاب‌ها جلوی دید شما را نگیرند. عمر باتری این دستگاه ۱۰٫۵ ساعت است و اگر از نمایشگر در حالت FHD با روشنایی ۴۰۰ نیت استفاده کنید، عمر باتری تا ۱۷٫۵ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

هوآوی قصد دارد از لینوکس در لپ‌تاپ‌های خود استفاده کند

کمپانی هوآوی با معرفی سیستم‌عامل HarmonyOS تصمیم گرفت تا اندروید را در گوشی‌های هوشمند خود کنار بگذارد و سیستم‌عامل اختصاصی خود را به صورت پیش‌فرض بر روی آن‌ها نصب کند. اما در خصوص لپ‌تاپ‌های خود تصمیم دارد تا سیستم‌عامل لینوکس را نصب و راه‌اندازی نماید.

بر اساس گزارش TechRepublic، کمپانی هوآوی همچنان با محدودیت‌های تجاری از سوی ایالات متحده روبرو می‌باشد، به این معنی که باید در جابجایی و استفاده از نرم‌افزارها بر روی دستگاه‌های خود تجدیدنظر نماید. در خصوص گوشی‌های هوشمند هوآوی بدان معناست که در صورت لزوم باید به جای سیستم‌عامل اندروید از HarmonyOS استفاده نماید. اکنون همین تفکر در مورد لپ‌تاپ‌ها اعمال خواهد شد، زیرا کمپانی مایکروسافت نیز یکی از کمپانی‌های آمریکایی است و شامل محدودیت‌های ایالات متحده می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2021 ؛ بیشترین فالوور ایرانی متعلق به کیست؟

 کلمه فالوور یک کلمه انگلیسی و به معنای دنبال کننده است. شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به کلمه عبور از خدمات فالوور اینستاگرام، لایک اینستاگرام، بازدید ویدیو اینستاگرام بهره مند شوید. کار با سیستم ایرانی گرام بسیار ساده است، برای شروع می توانید در پایین همین صفحه یکی از خدمات از قبیل خرید فالوور اینستاگرام یا بازدید ویدیو و استوری و حتی لایک اینستاگرام را انتخاب نمایید و تعداد مدنظرتان را دریافت نمایید. گروههای واتس آپ: و اما مورد دیگری که برای جذب فالوور رایگان میتوانید از آن استفاده کنید، گروههای واتساپ است که شاید خیلیها به این مورد دقت نکنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰