جدیدترین مقالات روز دنیا در زمینه سئو و طراحی سایت

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

افتتاح اولین هتل در فضا در سال 2025

اتفاقی شگفت انگیز در فضا با افتتاح اولین هتل فضایی

پس از تصویربرداری چند بار در فیلم های علمی تخیلی، سرانجام این هفته نخستین هتل فضایی معرفی شد و این امر باعث واکنش کسانی که همیشه در آروزی سفر و خواب به خارج از سیاره زمین را داشته اند، می شود. بنیاد گیتوی ویدئویی را درمورد ساخت و ساز هتل های فضایی، که قرار است برای سال 2025 انجام شود، درست یک سال پس از بازگشت از ماه، منتشر کرد. هتل چرخدار به قطر 190 متر شبیه ایستگاه فضایی است که در سال 2001 توسط استنلی کوبریک خیال پردازی شد: یک ادیسه فضایی.

Tim Alatorre، معمار بنیاد Gateway، شرکتی که طراحی این ایستگاه را انجام می دهد، گفت: ایستگاه فضایی و پروژه هتلی به نام ایستگاه فون براون در سال های آینده در مدار زمین خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

مدل تونیک حریر شیک و جذاب با انواع طراحی دوست داشتنی

تونیک زنانه را می توانید با دامن کلوش بلند، شلوارک، شلوار، لگ و جوراب شلواری بپوشید و بسته به مدل و طرح تونیک برای پایین تنه پوشش مناسبی را انتخاب کنید. تونیکها با توجه به تنوع در رنگ بندی، طرح و مدلهایی که دارند میتوانند در موقعیتهای مختلف استفاده شوند. جنس پارچه تونیکهای مجلسی زنانه از ریون و یا ویسکوز بوده که مقداری از حریر ضخیمتر هستند و میتوان آنها را در هر چهار فصل سال پوشید. نمونههای تونیک حریر و گیپور نیز متناسب با موقعیت و میهمانیهای رسمی مناسب بوده و جز دسته تونیک های زنانه مجلسی قرار خواهند گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰