جدیدترین مقالات روز دنیا در زمینه سئو و طراحی سایت

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

بازیگر «بازی تاج و تخت»؛ جوزف ماول به «ارباب حلقه ها» پیوست

جوزف ماول بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» در یکی از نقش‌های اصلی سریال «ارباب حلقه ها» بازی می کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، کمپانی آمازون برای سریال جدیدش به نام «ارباب حلقه ها» جوزف ماول را برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی این سریال انتخاب کرد.

به این ترتیب، ماول به ویل پولتر و مارکلا کاونا پیوست که پیش از این حضورشان در این سریال قطعی شده بود. جزئیات رسمی از نقشی که قرار است این بازیگر ایفا کند اعلام نشده، اما گفته می‌شود او نقش منفی خواهد داشت و در لباس شخصیت تبهکاری به نام اورن نقش آفرینی می‌کند. کمپانی آمازون هنوز به این موضوع پاسخ نداده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

میزان محبوبیت لباس تیم ملی ایران در بین هواداران چقدر است؟

تیم ملی ایران یک تیم بین المللی است که زیر نظر فدراسیون فوتبال ایران، وارد میدار می شود. تمرینات این تیم در مرکز ملی فوتبال ایران انجام می پذیرد.

تیم ملی فوتبال ایران در ۳ شهریور ماه سال ۱۳۲۰ اولین بازی رسمی خود را در کابل مقابل افغانستان به انجام رساند که نتیجه آن تساوی دو تیم بود.

اولین ورزشگاه خانگی تیم ملی، ورزشگاه امجدیه بود که از سال ۱۳۵۳ و بازگشایی ورزشگاه آزادی، تیم ملی در این ورزشگاه از حریفان خود در بازی های آسیایی ۱۹۷۴ میزبانی به عمل می آورد.

تیم ملی فوتبال ایران از سال ۱۹۷۴ در رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتبال مشارکت کرد که در دوره هایی مثل ۱۹۷۸_ ۱۹۹۸_ ۲۰۰۶_ ۲۰۱۴و ۲۰۱۸ توانست در مرحله نهایی حضور پیدا کند‌.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰