استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دوزین کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. برای استفاده از عملکردهای کامل Android در تلویزیون سونی ۴۳X75 ، یک حساب Google لازم است. تلویزیون سونی 43X80J از رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل برخوردار است. سونی این تلویزیون را به پردازشگر تصویر قدرتمند 4K HDR Processor X1 یا X1 مجهز نموده است. و به کمک تکنولوژی Live Color و Triluminos Pro طیف گسترده ای از رنگ ها را تولید می کند.

لوازم جانبی

در مقایسه تلویزیون X80J با NANO85 L می‌توان متوجه این موضوع شد که زاویه‌ی دید تلویزیون سونی کمی گسترده‌تر است. با وجود آن که تلویزیون ال‌جی از فناوری لوکال دایمینگ بهره می‌برد اما به دلیل نوردهی از لبه‌ها، این قابلیت نمی‌تواند عملکرد خوبی را ارائه دهد. سونی از روشنایی بیشتری برخوردار است، زمان پاسخگویی سریع‌تری دارد و دقت تصویر آن نیز نسبت به تلویزیون ال‌جی بیشتر است. تلویزیون سونی X80J اگرچه به دلیل فقدان HDMI2.1 و VRR برای انجام بازی‌های ویدیویی امتیاز زیادی کسب نکرده اما به دلیل تأخیر در ورودی کم و زمان پاسخ‌دهی عالی می‌تواند صحنه‌هایی با حرکت روان را به تصویر بکشد.

نسخه جدید رابط کاربری و دنیایی از امکانات هوشمند

تلویزیون ال جی C1 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 ال جی محسوب می شود. تلویزیون ال جی سی 1 برای استفاده های حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم کاملا مناسب است. مدل 83 اینچی از Flush Surface Bezel و از ظاهر کمی قوی تری برخوردار است.

درکل، می‌توان گفت که این تلویزیون از رنج صدای متعادلی برخوردار است و از نظر قدرت خروجی، محیط پیرامون خود را به خوبی پوشش می‌دهند و گفتگوها کاملاً واضح و شفاف به نظر می‌رسند، هرچند که در ولوم بالا از کیفیت صدا کاسته می‌شود. این تلویزیون از ویژگی‌هایی همچون دالبی اتموس از طریق eARC ، دالبی دیجیتال ۵.۱ از طریق ARC، اپتیکال و DTS ۵.۱ دست پیدا کند که شما می‌توانید آن‌را از طریق کابل اپتیکال به دستگاه‌های تقویت صوتی همچون ساندبار انتقال دهید و از کیفیت بالای صدا لذت ببرید.

سونی جزو برند هایی است که در اکثر تلویزیون های خود ازفرمت دالبی ویژن استفاده می کند. تلویزیون 43 اینچی X8000J نیز از این قاعده استثنا نیست و از این فرمت برخوردار است. این فرمت هزینه ی زیادی را برای کاربران رقم می زند و خیلی از شرکت ها حاضر نیستند که این خرج را متحول شوند اما همان طور که می دانید و ماهم در بالا اشاره کردیم، رضایت کاربران بیشتر از هر چیز دیگری برای سونی ارزشمند است.

سیستم عامل این تلویزیون هوشمند است تلویزیون گوگل، به شما امکان نصب همه برنامه های موجود در فروشگاه Play را می دهد. علاوه بر این ، این دستور دارد کنترل از راه دور هوشمند برای صدای برتر، که به شما امکان می دهد با Alexa یا Google Home صحبت کنید. یعنی با وجود این قابلیت و امکان پشتیبانی آن از گوشی هوشمندتان می‌توانید تمامی محتوا‌های موجود در گوشی خود را اعم از فیلم، عکس، موسیقی و … با کیفیتی بی‌نظیر بر روی صفحه نمایش 43 اینچی این محصول تماشا کنید.

تکنولوژی DTS Digital Surround نیز به انتشار صدای فراگیر در محیط از طریق کانال‌های مجازی می‌پردازد. جذاب‌ترین فناوری صوتی نیز یعنی دالبی اتموس در این تلویزیون با پخش صدای فراگیر و چند بعدی و ایجاد حبابی از صدا و قرار دادن کاربر در وسط آن به تداعی کردن فضایی سینمایی برای کاربر می‌پردازد.

وجود چند رابط کاربری در تلویزیون هوشمند فورکی 43X80J سونی

با استفاده از اتصال به اینترنت می توانید بسیاری از کارها را انجام دهید. کیفیت تصویر ایده‌آل را می‌توان مهم‌ترین عامل محبوبیتتلویزیون‌های سونی در بازار تلقی کرد. تلویزیون 43 اینچ سونی 43X80J از سری براویا تلویزیون‌های سونی در سال 2021 انتظارات کاربران از کیفیت تصویر واقعی 4K را برآورد می‌سازد و بهترین تصویر ممکن را در اختیارشان قرار می‌دهد. نمایشگر LED این تلویزیون تصاویر را با وضوح زیبای 4K Ultra HD به تصویر می‌کشد. پیروی از استاندارد HDR در نمایش تصویر موجب تصاویری روشن‌تر و بهتر از نظر جزئیات شده است که البته در ادامه بیشتر به این فناوری خواهیم پرداخت.

شرکت سونی از این قابلیت در تلویزیون خود استفاده کرده تا رضایت کاربران را بیش از پیش جلب کند و به آنها ثابت کند که در راستای رسیدن به اهدافش که برآورده کردن خواسته های کاربران است، از هیچ کوششی دریغ نکرده است. فناوری HDR در تلویزیون 43X8000J سونی باعث ایجاد تصاویر زنده و واقعی تر می شود و به راحتی می تواند کنتراست تصاویر را افزایش دهد.

این قابلیت بیشتر روی قسمت های تیره و روشن تصویر اثر دارد و با افزایش عمق تصاویر تیره و روشن بهترین کیفیت را در تصاویر به نمایش می گذارد. یک دستیار قدرتمند با عنوان XR HDR در تلویزیون 43X800J نیز وجود دارد که می تواند بر کارایی این قابلیت قدرتمند اثر مثبت داشته باشد. صداها یکی از مهم ترین نکاتی است که کاربر در هنگام خرید تلویزیون به آن اهمیت می دهند، در تلویزیون 43X80J از قابلیت های ویژه ای از جمله پردازندهXR، Voice Zoom، Dolby Atmos و بلندگوهای قدرتمند برای ایحاد بهترین صدا استفاده شده است.

مقایسه تلویزیون 43X8000J سونی و تلویزیون 43 اینچ 4k هایسنس مدل 43a6100uw

این تلویزیون دقت نور به شدت بالایی دارد همچنین این قابلیت را دارد که نور را با محیط هماهنگ کند به این صورت که در محیط های تاریک از نور ان کاسته می شود و در محیط هایی که روشنایی زیادی وجود دارد به صورت خودکار روشنایی آن زیاد می شود. با استفاده از تلویزیون 43X80J می توانید انواع فیلم ها را از کانال های داخلی و خارجیبا بهترین کیفیت تماشا کنید.

به لطف چیپ قدرتمندی که دارد محتوا را در حد فور کی نمایش می دهد از طرفی به کمک زاویه ی دید گسترده ای که دارد می توانید از هر نقطه ی دلخواهی که دوست دارید فیلم مورد علاقه خود را بدون کاهش کیفیت، تماشا کنید. خیلی ها هستند که دوست دارند ورزش ها را به صورت زنده و در استادیوم تماشا کنند اما به دلیل مشغله های کاری وقت این کار را ندارند یا آن قدر پول ندارند تا در همه ی برنامه ها شرکت کنند.

سونی همیشه از بهترین قابلیت ها در محصولات خود استفاده می کند.پنل IPSدر اکثر تلویزیون های سونی مانند 43X80J استفاده شده است و زاویه ی دید گسترده ای را به ارمغان می آورد. این پنل به شما کمک می کند که در فاصله های دور و زوایای مختلف، کیفیت تصویر پایین نیامده و با کیفیت تصویر 4K تصاویر را نگاه کنید و از تماشای محتوا لذت ببرید.

دو فناوری مهم به کار رفته در تلویزیون، Live Colour و TRILUMINOS می باشند.TRILUMINOSیک پالت رنگ گسترده برای تلویزیون 43X80J سونی است که باعث تولید رنگ های بیشتر می شود. این نفاوری، با تولید طیف بیشتری از رنگ های طبیعی و سایه ها، شما را در دستیابی به تجربه ای بی نظیر از تماشای تلویزیون یاری می کند. این فناوری درسونیX80J باعث تولید رنگ های اصلی قرمز، سبز و آبی می شود که اکثر تلویزیون های معمولی فاقد این قابلیت هستند.

برند SONY از ساختار شیک و زیبا ، رنگ مشکی ، پایه های کناری برای تلویزیون X80J استفاده کرده است. تلویزیون 4K سونی 43X80J دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت های HDR10، HLG و Dolby Vision پشتیبانی می کند. حداکثر زمان پاسخگویی مدیریت ۵ دقیقه میباشد.لطفا تا تعیین وضعیت استعلام صفحه را رفرش نکنید.پس از استعلام فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا خرید خود را تکمیل نمایید , در غیر این صورت قیمت محصول از سبد خرید شما حذف شده و مجدد باید استعلام بگیرید. با مراجعه به نرم افزار Google Play Store طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها در اختیارتان قرار داده می‌شود بنابراین می‌توانید برنامه‌های مورد نظر خود را دانلود و بر روی تلویزیون نصب نمایید. قابلیت Apple Airplay راه ارتباطی بین تلویزیون با دستگاه‌های اپل می‌باشد.